پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه کامیونت هزار و ۴۴۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان قاينات گفت: ماموران پليس آگاهی شهرستان قاینات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به يک دستگاه کاميونت مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بيشتر متوقف کردند.
وي گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از کاميونت، مقدار هزار و ۴۴۰ ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده های نفتی را که بصورت ماهرانه زير بطری های ضايعاتی جاساز شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائنات خاطرنشان کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.