پخش زنده
امروز: -
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، مأموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی سنگین حامل سوخت قاچاق شدند.
سرهنگ دهقان افزود: در این عملیات ۲ دستگاه تانکر و ۲ دستگاه کامیون که به صورت غیرقانونی در حال انتقال محموله سوخت بودند شناسایی و متوقف شدند.
به گفته وی مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور، در مجموع ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند که خارج از شبکه رسمی توزیع در حال جابجایی بود.
سرهنگ دهقان با تأکید بر استمرار طرحهای مقابله با قاچاق سوخت گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و نظارت میدانی، اجازه فعالیت به قاچاقچیان و سودجویان حوزه سوخت نخواهد داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک در زمینه قاچاق فرآوردههای نفتی را از طریق سامانههای ۱۱۰ و ۳۰۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.