• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۳۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۵۳
بین الملل » غرب آسیا

رژیم صهیونیستی باز هم آتش بس در لبنان را نقض کرد

دشمن صهیونیستی با نقض آتش بس در جنوب لبنان برای سومین بار شهروندان لبنانی را که در مسیر رفتن به خانه هایشان در جاده زوطر شرقی - میفدون بودند، هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی باز هم آتش بس در لبنان را نقض کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان در بیانیه‌ای به اقدام صهیونیست‌ها در نقض آتش بس، واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده: ارتش دشمن به عمدا، شهروندان لبنانی را که در مسیر رفتن به خانه هایشان در جاده زوطر شرقی- میفدون بودند، دوباره هدف قرار داد، به این بهانه که آنها تهدیدی برای نیرو‌های اشغالگر آن هستند. 

مقاومت اسلامی لبنان افزود: این حمله خائنانه منجر به شهادت دو غیرنظامی که مستقیماً هدف قرار گرفته بودند و زخمی شدن یک نفر دیگر شد

حزب الله تاکید کرد: ما برای سومین بار تکرار می‌کنیم که آنچه دشمن انجام داده، نقض آشکار آتش‌بس است که ما تاکنون به آن پایبند بوده‌ایم و مقاومت، این تخلفات را زیر نظر دارد.

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند: توپخانه ارتش رژیم اشغالگر حومه شهرک‌های برعشیت و بیت یاحون در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

پیش از این نیز، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ۵ عضو حزب‌الله در شهرک زوطر شرقی در جنوب لبنان و پس از نزدیک شدن به نیرو‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شده که نیروی هوایی این رژیم، یک عضو حزب‌الله را که به ادعای رژیم تل آویو «تهدیدی برای نیرو‌های اسرائیلی در ارتفاعات علی‌الطاهر در جنوب لبنان بود» کشته است.

حملات رژیم صهیونیستی به لبنان درحالی صورت می‌گیرد که آتش بس در لبنان، بخشی از یادداشت تفاهم امضا شده میان ایران و آمریکاست، اما رژیم صهیونیستی همچنان به نقض این آتش بس ادامه می‌دهد.

رژیم اسرائیل از دوم مارس (۱۱ اسفند ۴۰۴)، حمله گسترده‌ای را علیه لبنان آغاز کرده که علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان لبنانی، بیش از یک میلیون نفر هم آواره شده‌اند.

رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان اشغال کرده است که برخی از این مناطق برای دهه‌ها و برخی دیگر از زمان جنگ قبلی بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تحت اشغال نیرو‌های این رژیم بود.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرده که تعداد شهدای تجاوز رژیم اسرائیل به لبنان از دوم مارس (۱۱ اسفند ۱۴۰۴) به چهار هزار و ۲۱۱ تن و تعداد زخمی‌ها به ۱۲ هزار و ۱۷۳ تن رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم
ابراز تمایل کانادا به بازگشایی سفارتخانه‌هایش در ایران و ونزوئلا
تطبیق جنگ ۱۲ روزه با جنگ احزاب و تأکید بر ناکامی دشمن
هشدار درباره تشدید جنگ ترکیبی و عملیات روانی آمریکا و رژیم صهیونی
استارت‌آپ میلیارد دلاری ایرانی‌تبارها برای شکستن انحصار هوش مصنوعی
آمادگی ناتو، برای رویارویی با روسیه
مجوز مجلس دانمارک به اعزام نیرو و تجهیزات به تنگه هرمز
رضا کلهر طلا گرفت؛ هستی ولی نژاد به نشان نقره رسید
نباید از اقدام ایران بدفهمی شود
عبور اکوادور از سد آلمان؛ صعود سه تیم از گروه E
۱۳ اسیر از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند
برتری مجارستان مقابل ایران در هندبال ساحلی قهرمانی جهان
حماس: اشغالگران، نسل‌کشی در غزه را با محاصره و کشتار ادامه می‌دهند
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی در جوار محل شهادت قائد شهید
سکوت یک دقیقه ای تیم اسپانیا برای قربانیان زلزله ونزوئلا
درگیری رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
رژیم صهیونیستی باز هم آتش بس در لبنان را نقض کرد
سازمان بین‌المللی دریانوردی تخلیه کشتی‌ها از تنگه هرمز را متوقف کرد
نخست وزیر ایتالیا مشارکت در جنگ علیه ایران را تکذیب کرد
اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود
ورود سامانه بارشی به مازندران از شنبه شب
ظرفیت ۶۸هزار نفری کاردانی به کارشناسی ؛ جمعه آخرین روز مهلت ثبت نام
حضور رئیس جمهور در جمع عزاداران عاشورای حسینی در تبریز
برگزاری آیین شمع پایلاما در تبریز
لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران
ورود ۲ دستگاه اتوبوس‌مدرن شهری به ناوگان اتوبوسرانی مشهد
اعمال روز عاشورا
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
تازه ترین اثر حسن روح الامین منتشر شد
درگیری لفظی ترامپ با سناتور آمریکایی بر سر ایران
دولت برای رفع مشکلات معیشتی تلاش خواهد کرد
هرگونه تهدید علیه ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند
سپاه: عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیر‌های اعلامی ایران ممکن است
کار روی جزئیات توافق ایران و آمریکا آغاز شده است
اختلال در ۲ بانک تجارت و ملی ادامه دارد  (۱۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۳ نظر)
شهرستان باوی صاحب بزرگترین شهرک صنعتی شمال خوزستان می‌شود  (۱ نظر)
رده بندی فیفا، بازگشت ایران به رده ۲۲  (۱ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق خراسان رضوی تا پایان هفته  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
اعتراض کتبی وزارت صمت به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
ایمن سازی مسیر‌های اربعین در همدان  (۱ نظر)
قطع برق خودکار ۲۴۴ مشترک در استان به علت عبور از سقف مجاز مصرف  (۱ نظر)