دو بازیکن مغرب جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست دادند
دو بازیکن تیم ملی فوتبال مغرب به دلیل مصدومیت بیستوسومین دوره جام جهانی را از دست دادند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نایف اکرد و عبدالصمد الزلزولی که نامشان در لیست نهایی و ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال مغرب برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته بود، در آستانه آغاز این مسابقات، به دلیل مصدومیت شانس حضور در این تورنمنت را از دست دادند.
نایف اکرد ۳۰ ساله که در پست دفاع میانی بازی میکند، سابقه انجام ۶۴ بازی ملی با پیراهن مراکش را دارد، این در حالی است که همتیمی او یعنی الزلزولی ۲۴ ساله که سابقه بازی در تیم بارسلونا را هم دارد، تاکنون در ۳۵ بازی برای تیم ملی مراکش به میدان رفته است.
مروان سعدان ۲۴ ساله از تیم الفتح عربستان و محمد امین سباعی ۲۵ ساله از تیم آنژی از سوی محمد وهبی به جای نایف اکرد و عبد الصمد الزلزولی به اردوی تیم ملی مغرب فراخوانده خواهند شد.
مغرب که در گروه C جام جهانی ۲۰۲۶ با تیمهای برزیل، اسکاتلند و هائیتی همگروه است، در تاریخ ۲۴ خرداد در اولین بازی خود در این رقابتها به مصاف برزیل خواهد رفت.