پخش زنده
امروز: -
همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست، پنل خورشیدی و تصفیهخانه فاضلاب با مجموع سرمایهگذاری بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، افتتاح این دو طرح گامی موثر در جهت ارتقای استانداردهای زیستمحیطی، افزایش بهرهوری انرژی و مدیریت پایدار منابع آب در واحدهای صنعتی شهرستان ملارد به شمار میرود.