شرکتهایی بادفاتر مالیاتی مستقر در خراسان رضوی، در اولویت خدمت رسانی
اولویت خدماترسانی دستگاههای اجرایی به شرکتهایی که دفاتر مالیاتی آنها در خراسان رضوی مستقر است اختصاص مییابد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی امروز در جلسه یکشنبههای اقتصادی استان با اعلام سیاست جدید برای حمایت از واحدهای تولیدی و صادرکنندگان، تأکید کرد: فعالان اقتصادی با وجود تمام سختیها و فشارهای موجود، چراغ تولید را روشن نگه داشتهاند و این تلاش شایسته قدردانی است.
غلامحسین مظفری گفت: نقدهای فعالان اقتصادی به روندهای اداری، نقدهایی منطقی است ، در همین راستا از این هفته در مراسمی، کارتهای «مشوقهای صادراتی» به صادرکنندگان نمونه استان اعطا خواهد شد تا امور اداری این بخش با فوریت و در اسرع وقت در تمامی دستگاههای اجرایی پیگیری شود.
وی تأکید کرد: اولویت ارائه خدمات به شرکتهایی خواهد بود که دفاتر و حساب مالیاتی آنها در خراسان رضوی قرار دارد و بازخورد فعالیت اقتصادیشان مستقیم نصیب استان میشود. این موضوع تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی گفت: نباید از کنار تفاوت عملکرد مدیران به سادگی گذشت، هیچ عذری در خصوص ارائه نکردن خدمات به مردم و تولیدکنندگان پذیرفته نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت ظرفیت مناطق آزاد تجاری-صنعتی (سرخس و دوغارون) تأکید کرد و گفت: مناطق آزاد ظرفیت خوب و امکان فوق العادهای هستند، کارکرد این مناطق به نحوی است که برخی دخالتها را کمتر میکند از این رو باید اثر این مناطق در استان ملموس و مستقیم باشد. حداقل نتیجه حضور آنها در استان صدور پلاک خودرو ویژه این مناطق بود که این کار برای منطقه آزاد سرخس انجام شد و برای دوغارون تایباد نیز انجام میشود.