پخش زنده
امروز: -
به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان: با طراحی و نصب سامانههای کاهش مصرف سوخت در ۱۰۰ واحد صنعتی بزرگ اشتهارد، سالانه بیش از ۵۰ میلیون متر مکعب در مصرف گاز طبیعی، صرفهجویی میشود.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز،با طراحی و نصب سامانههای کاهش مصرف سوخت در ۱۰۰ واحد صنعتی بزرگ اشتهارد، سالانه بیش از ۵۰ میلیون متر مکعب در مصرف گاز طبیعی، صرفهجویی میشود.
غفاریان گفت:کاهش آلایندگی و انتشار کربن و گازهای گلخانهای، به عنوان یکی از دغدغههای اصلی ساکنان این منطقه، از دیگر دستاوردهای همکاریِ فناورانه شرکتهای دانش بنیان دراین شهرستان به شمار میرود.