پخش زنده
امروز: -
برداشت گندم از صد هکتار مزارع بخش تخت شهرستان بندرعباس پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس گفت: بیش از ۲۲۰ تن محصول برداشت و تحویل مراکز خرید فعال در شهرستان شد.
سلمان انصاری افزود: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، بیشترین رقم گندم کشتشده در این اراضی، رقم چمران ۲ است.
بیشتر بخوانید: خرید تضمینی ۴۲ هزار تُن گندم در هرمزگان