دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینالهای بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری آن آغاز شده است.
دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینالهای بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و دقایقی دیگر بارگیری آغاز میشود.
با بهره برداری از واحد سولفورزدایی کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بدست متخصصان داخلی، سه و نیم میلیون یورو صرفه جویی ارزی شد.
دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینالهای بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته، و بارگیری میشود.
مدیرکل دادگستری هرمزگان گفت: از ابتدای تیر سوختگیری در نیمه نخست ماه با کارتهای شخصی، و نیمه دوم با کارتهای اضطراری صورت میگیرد.
در راستای برخورد با تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرفکنندگان، از ابتدای سال تاکنون ۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان پارسیان مهر و موم شده است.
یک فروند کشتی کانتینربر با محموله انواع کالاهای وارداتی امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات شبکه آب روستاهای غرب جزیره قشم اختصاص یافته است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده شماره ۳۰۴ برای فروش ۲۰۷ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان آغاز شده و تا ۸ تیرماه ۱۴۰۵ ادامه دارد.
طرح تعریض و بهسازی جاده جنوبی بلوار جناح - کهتویه با مشارکت خیران و دولت آغاز شد.