پخش زنده
امروز: -
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: دوستداران محیط زیست یک بهله سارگپه را پس از تیمار و مداوا به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد تحویل دادند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: یک نفر از دوستداران محیط زیست یک بهله پرنده عقاب شکاری از نوع سارگپه که به دلایل نامعلومی در سطح شهرستان بروجرد روئیت شده بود و قابلیت پرواز کردن را نداشت را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد تحویل داد.