پخش زنده
امروز: -
فرماندار اشنویه : قاتلان بی رحم که یک زن و مرد بودند با تلاش نیروی انتظامی در این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عبدالاسلام مام عزیزی افزود: خبری در خصوص خودسوزی یک زن میانسالی در این شهر در دستور کار نیروی انتظامی اشنویه قرار گرفت.
او اضافه کرد: پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان با مهارت خاص، صحنه را بررسی و با توجه شواهد موجود و حالت و بقایای جنازه متوفی، فوت را قبل از سوختن جنازه تایید کردند.
فرماندار اشنویه گفت: در بررسیهای بیشتر ماموران پلیس آگاهی، موفق به دستگیری یک زن و مرد شدند که پس از بازجویی به قتل این زن میانسال، سوزاندن جسد و سرقت طلا و جواهرات وی اعتراف کردند.
وی اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل پروند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.