پخش زنده
امروز: -
یک قبضه سلاح شکاری از متخلفان در شهرستان بستک کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ محمدرضا دهقانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بستک گفت: این اسلحه پس از تعقیب و گریز شکارچیان متخلف در منطقه کوهستانی پرزویه بستک بدست آمد.
بیشتر بخوانید: مشاهده خرس سیاه آسیایی در خیابان شهر گوهران
وی افزود: متخلفان با رها کردن اسلحه متواری شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.