پخش زنده
امروز: -
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: صنایع و معادنی که در راستای تعهدات خود نسبت به راهاندازی نیروگاههای خورشیدی همکاری نکنند، در فهرست بستههای تنبیهی قرار میگیرند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر اجرای تعهدات صنایع و معادن در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر گفت: شرکتهایی که در راهاندازی نیروگاههای خورشیدی همکاری نکنند، مشمول بستههای تنبیهی خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: علیاصغر ذاکری ظهر شنبه دوم خردادماه در کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان گفت: صنایع و معادنی که در راستای تعهدات خود نسبت به راهاندازی نیروگاههای خورشیدی همکاری نکنند، در فهرست بستههای تنبیهی قرار میگیرند.
وی افزود: تعهد استان کرمان برای سال جاری، بهرهبرداری از ۶۵۰ مگاوات انرژی خورشیدی است، اما با توجه به ظرفیتهای موجود، هدفگذاری استان به ۸۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
ذاکری گفت: ایجاد و بهرهبرداری از نیروگاههای خورشیدی از اولویتهای اصلی مدیریتی استان است و این پروژهها نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل یا متوقف شوند.