پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» برای مدیریت مصرف برق
پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» با هدف تنظیم دمای لوازم سرمایشی روی ۲۵ درجه در حال اجراست.
بهگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، وزارت نیرو و توانیر «پویش ۲۵ درجه، قرارهمدلی» را بهعنوان یک اقدام هوشمندانه و داوطلبانه برای کاهش مصرف برق در فصل گرم سال راهاندازی کرده است. این پویش از مردم میخواهد دمای منازل خود را روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم کنند؛ اقدامی ساده، اما بسیار مؤثر در مصرف انرژی.