پخش زنده
امروز: -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ۱۱۶میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان تسهیلات در استان پرداخت شده که بسیج سازندگی با ۸۹ درصد و کمیته امداد با ۸۵ درصد بیشترین پرداختیها را به خود اختصاص دادهاند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه،
چهارمین جلسه کمیته تسهیلات اشتغال قانون از محل تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۴ استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه عنوان شد که ۱۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با عملکرد ۷۰ درصد به متقاضیان تسهیلات در استان پرداخت شده که بسیج سازندگی با ۸۹ درصد و کمیته امداد با ۸۵ درصد بیشترین پرداختیها را به خود اختصاص دادهاند. از مهمترین مباحث این جلسه میتوان به بررسی طرحهای تسهیلاتی تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهاد کشاورزی، طرحهای تسهیلاتی، منابع بازگشتی از محل تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهاد کشاورزی و گزارش منابع تبصره ۱۵ سال ۱۴۰۳ توسط میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد. در خصوص گزارش عملکرد جزء (۲-۷) تبصره ۱۵ سال ۱۴۰۴ عنوان شد که بانک کارآفرین با ۱۲۸ درصد و بانک تجارت با ۹۳ درصد بهترین عملکردها را داشتهاند و بانک پارسیان با ۲۰ درصد و بانک رسالت با صفر درصد کمترین میزان پرداختیها را داشتهاند.