پخش زنده
امروز: -
مراسم افتتاح اتاق بهداشت دبستان مولوی گرامیداشت هفته سلامت با حضور رئیس و مسئولان اداره آموزش و پرورش کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سفیران سلامت دانشآموزی در این مراسم، با قرائت سوگندنامه، بر عزم خود برای ترویج سبک زندگی سالم در محیط مدرسه تأکید کردند.
تجلیل از تلاشهای فعالان حوزه بهداشت و سبک زندگی سالم با اهدای جوایز و لوح تقدیر از سوی اداره آموزش و پرورش به دانشآموزان برگزیده از دیگر برنامههای این مراسم بود.
کارشناسان مرکز بهداشت کیش در این مراسم با هدف ارتقای سطح سواد سلامت و آگاهیبخشی در محیط آموزشی، مجموعهای از مطالب آموزشی در قالبهای مختلف با محوریت سلامت نوجوانان و مدارس را به این واحد آموزشی اهدا کردند.