پخش زنده
امروز: -
بخشدار کیش با حضور در اداره پست کیش از خدمات رئیس و کارکنان اداره پست به ویژه از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محبوبه کرمی در این بازدید، گفت: خدماترسانی شایسته به ساکنان کیش به ویژه در شرایط کنونی باید مورد توجه مسئولان دستگاههای اجرایی و ادارات باشد و مسئولان هدف خود را بر رضایت مندی و آرامشخاطر مردم متمرکز کنند.
مدیر پروژههای توسعهای و پست کیش نیز در این بازدید با اشاره به نقش پست در دوران جنگ تحمیلی سوم گفت: پایداری خدمات پستی و حضور امیدآفرین پست درکنار مردم نشان داد شبکه پستی یکی از ارکان اساسی ارتباطات کشور است و در شرایط بحرانی همیشه در کنار مردم بوده است.
جمال حسن زاده، افزود: در روزهای جنگ تحمیلی سوم بیش از ۱۶ هزار مرسوله توزیع شد و با راهاندازی سامانه باز توزیع مرسوله پاسخگوی نیازهای مخاطبان بودیم.
او از صبوری و همراهی ساکنان با مجموعه پست تشکر و قدردانی کرد.