پخش زنده
امروز: -
مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: معاینه رایگان گرامیداشت هفته سلامت فردا یکشنبه ۲۷ اردیبهشت در کیش انجام میشود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: مراجعه کنندگان میتوانند فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ برای انجام معاینه رایگان به مراکز خدمات جامع سلامت بوعلی و خدمات جامع سلامت فارابی در کیش مراجعه کنند.