پخش زنده
امروز: -
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کاری ادارات استان از ابتدای خرداد ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار کرد: با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان و موافقت استاندار کرمانشاه، ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی از ابتدای خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در ادارات و دستگاهها، افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است و ادارات موظف به خاموشی سیستم سرمایشی پس از ساعت اداری هستند. بالایی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانکهای استان کرمانشاه نیز آغاز شده است، گفت: ساعت کاری بانکهای استان از ۲۰ اردیبهشت به ساعت شش صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است و ساعت خدماتدهی بانکها به مراجعان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.