پخش زنده
امروز: -
رئیس بیمارستان کیش، با اشاره به ارائه خدمات مستمر به بیماران تالاسمی، بر تداوم حمایت تخصصی و تأمین پایدار خون و داروی بیماران تالاسمی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دکتر سعید جاودان سیرت، گفت: هم اكنون ۳۲ بیمار مبتلا به تالاسمی ماژور زير پوشش خدمات درمانی بیمارستان كيش قرار دارند.
او، افزود: بیماران تالاسمي مستمر برای دریافت خون به بیمارستان مراجعه و روند ارائه خدمات حیاتی منظم و بدون وقفه در حال انجام است.
رئیس بیمارستان کیش، افزود: با هدف تکمیل زنجیره درمان و ارتقای کیفیت خدمات، داروهای آهنزدا نیز در ماههای گذشته تهیه و در اختیار بیماران قرار گرفت تا فرآیند درمان با سهولت بیشتر و دغدغه کمتر برای بیماران و خانوادههای آنان دنبال شود.
دکتر سعید جاودان سیرت، با اشاره به شرایطدوران جنگ تحميلي سوم و برخي محدودیتها در هرمزگان، تصریح کرد: بیمارستان کیش با برنامهریزی، پیگیری و تأمین بهموقع خون و دارو، نیاز بیماران تالاسمی زير پوشش را تامين كرد.
رئیس بیمارستان کیش با تأکید بر اهمیت آگاهیبخشی و پیشگیری در زمینه تالاسمی خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود و درصد بالای مبتلایان به تالاسمی مینور در هرمزگان، ضرورت توجه به غربالگری، مشاوره ژنتیک و اقدامات پیشگیرانه جدی است و بیمارستان کیش آماده ارائه خدمات بهداشتي درماني به ساکنان کیش است.
او افزود: بیمارستان کیش خود را متعهد به ارائه خدمات درمانی مستمر، باکیفیت و شایسته به بیماران تالاسمی میداند و تأمین پایدار خون، دارو و مراقبت تخصصی از بیماران، از اولویتهای اصلی بيمارستان كيش است.