پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون بیش از هزار نفر در پویش بهار مهربانی شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحمان سادات نجفی، افزود: پویش بهار مهربانی با توجه به تجربيات گذشته در جزيره كيش پس از تهاجم دشمن و جنگ تحميلي سوم در كيش طراحی و از مالکان و مستاجران غرفه هاي تجاري درخواست شد تا به یکدیگر کمک کنند.
او افزود: براساس اين پويش مستاجرانی که توان پرداخت اجاره غرفه خود را دارند با پرداخت آن به مالکان کمک کنند و یا مالکانی که دارای غرفههای زیادی هستند بتوانند با بخشش اجاره به مستاجران خود کمک کنند.
رحمان سادات نجفي گفت: هزار نفر از مالکان غرفه هاي تجاري تا امروز از این پویش استقبال کردند و آمار بسيار قابل توجهی است.
مديرعامل جامعه بازاريان و بازرگانان كيش، گفت: پویش بهار مهرباني تا زمانی که كشور به شرایط عادی برگردد ادامه خواهد داشت.
جمعي از غرفه داران بازارهاي كيش، با قدرداني از مالكان غرفه هاي بازار اين پويش را كمك براي سرپا ماندن كسب و كار و حمايت از بازاريان برشمردند.