• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۵۷۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۴ - ۰۷:۳۳
شهروندخبرنگار » گزارش مردمی

گلایه شهروندان از توقف شماره گذاری وانت نیسان زامیاد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از شماره گذاری و تحویل نشدن وانت نیسان‌های ثبت نامی شرکت زامیاد گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

گلایه شهروندان از توقف شماره گذاری وانت نیسان زامیاد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به دستور سازمان استاندارد، شماره گذاری وانت نیسان از ابتدای مرداد امسال متوقف شد. به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد، شاسی یکپارچه خودرو در برخورد‌های روبه‌رو، انرژی برخورد را به سرنشینان منتقل می‌کند و صدمات جدی به سرنشینان می‌زند. صندلی نیکمتی و ثابت آن باعث شده هنگام رانندگی راننده تسلط نداشته باشد. ترمزدستی، قدرت ترمزها، چراغ‌ها و نشانگر‌ها مطابق استانداد‌های لازم نبودند. با این وضعیت تردد خودرو در ناوگان حمل‌ونقل کشور بسیار ناایمن خواهد بود؛ به این دلیل شماره‌گذاری وانت نیسان را متوقف کردیم. بر اساس تفاهمنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد ایران (۱۴۰۳/۰۷/۰۲) این خودروساز فقط مجاز به تولید ۳۵ هزار دستگاه خودروی وانت زامیاد موسوم به نیسان z ۲۴/ نیسان آبی است که از این تعداد تنها ۵ هزار عدد آن برای تولید باقی مانده است. مطابق همین تفاهمنامه، تولید بیش از این تعداد فقط به شرط رعایت استاندارد‌های ۸۵ گانه خودرو مقدور خواهد بود و این موضوع به هیچ وجه تمدید یا بر شمار توافق افزوده نخواهد شد.تولید بیش از ۵۰۰۰ عدد نیسان z ۲۴ شامل تولیدات دیگر شرکت زامیاد است که شرط تولید آنها انطباق با الزامات ۸۵گانه خودرو و دریافت گواهینامه‌های تایید نوع TA و تاییدیه انطباق cop است. در این حال شماره گذاری نشدن نیسان زامیاد موچب گله مندی برخی شهروندان شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

با سلام عرض وادب 
وانت نیسان اعتباری از شرکت زامیاد خریداری کردم، طبق قرارداد از زمان پذیرش یک ماه بعد باید تحویل داده شود از تاریخ ۶/۱۵ فاکتور شده اما از پلاک شدن خبری نیست. کسی هم جوابگو نیست. در صورت امکان پیگیری نمایید با تشکر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶
سلام مشتری چه گناهی کرده که ماشین بهش فروختن موعدچکش هم داره میرسه وخبری ازماشین نیست درصورتی که همین حالاهم نمایندگی هادارن ثبت نام میکنندوهیچ کس هم جلودارشون نیست
سلام آخه چرا مردم را اذیت میکنید اگرقرار بر پلاک نشدن بود چرا فروختن به مردم من یکی طلا فروختم 7تومن امروز نه ماشین را تحویل گرفتم .از یه طرفی طلا هم شده 9500ما دردمان را به کی بگیم الان 60روزه
سلام. تیرماه واریزی داشتم قرار بود یک ماه پس از واریز خودرو تحویل داده شود هنوز تحویل نگرفتیم.
نیسان خودرو کار هست تورو به هرچی میپرستی موضوع پیگیری کنید زندگیم فروختم واریزی زدم متاهل هستم با دوتا بچه
سلام
خبر مورد تائید است.
منم همین مشکل رو دارم
بله..
چجوریه موقع ثبت نام که میگن دو هفته ای ماشین میاد ..
پس چرا سایپا هنوز ثبت نام می‌کنه
اگه پلاک نمیشه..
فقط پول رو از دست مردم میگیرن..دیگه هم پس نمیدن
سلام تو رو خدا یه خبر نگار بفرستین پیگیری کنه. تو رو خدا حداقل شما صدای ما باشین، با کلی بدهی خرید کردیم و چک دادیم الان از کجا بیارین چک پاس کنیم؟
ما با هزار بدبختی این پول رو جور کردیم ،ما طلا گرمی هفت تومن بوده پول دادیم الان شده یازده تومن ،قرار بود یک ماهه تحویل بدن ،چی شد الان، بخدا پول خورد خوراک نداریم ،خدا به دادمان برسه
با سلام
گناه ما چیه این وسط طلا گرمی ۶۹۰۰فروختیم ماشین ثبت نام کردیم
طلا شده ۱۱تومن ماشین خبری ازش نیست،
خو نمیتونه تاییدیه بگیره چرا ثبت نام میزارن،
سلام منم هم برج ۶ ثبت نام قسطی انجام دادم بخدا طلا فروختم و قرض کردم الآنم بعد چند وقت فقط پذیرش شده هر چی زنگ میزنم شرکت سایپا هیچ خبری از پلاک گذاری نیست لطفاً لطفاً پیگیری کنید
5/26ثبت نام کردم خبری نیست خدایی بدهکارم
لطفا به این شرکت زامیاد بگید ،شما که خبر داشتید پلاک نمیشه چرا هنوز ثبت نام دارید،بخدا دارو ندارمون دادیم،تو خرج زندگی موندیم
با سلام بنده یک ماه است که وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال خریداری نموده ام واز تاریخ1404/06/09 فاکتور شده الان پلاک نشده
و تحویل نیسان‌ها یک ماهه بوده که الان ۱۰ روزم تاخیر خورده که هنوز هم پلاک نشده اند
باسلام
ما نیسان به صورت اعتباری ثبت نام کردیم
قرار شد یک ماهه تحویل بدن الان نزدیک 3ماه که تحویل ندادن وماشین رو فاکتور کردند که سود وجریمه عدم تحویل به خودرو نخوره
لطفاً پیگیری کنید
ما دو تا شریک هستیم می خواستیم خرج زندگیمان رو با این نیسان در بیاریم
جالبش
اینه هیچ کس بمون پاسخ نمی دهد
سلام پلاک‌نشدن نیسان ورسیدن اقساط بیچاره میکنه خریداران رو
بخدا منم ۲ ماهه ثبت نام کردم و اسیر شدم اینا مارو چی فرض کردن هم پولمون بره هم آبرومون هم پیش زن و بچه خار بشیم هم پیش کس وناکس 80 تومن چک رو چجوری پاس کنیم از ارث بابام کش برم یا از دیوار مردم گفتیم میخریم کار می کنیم قسطاشو میدیم نخریدیم که سرطان بشه هر روز از استرس چک ساعت 4 بخابیم الان باید از کجا بیاریم چک پاس کنیم مسول فروش چرا با این که میدونستی مشکل پلاک داره ما روبیچاره کردی اینو بدون که نفرین چند هزار نفر هر روز پشت سر خوددت و خانوادت هست
با سلام خدمت رسانه محترم
ما شما را دیگه تیر اخر قرار دادیم
الان سه ماهه که ماشین ما فاکتور شده ولی تحویل ندادن اولا برای ما چه سودی داره که ماشین پارکینگ باشه
دوما دو ماه که ماشین گارانتیش فعال شده خوب ماشینی که تحویل نداده اید چرا گارنتیش رو فعال کردید ثالثا فاکتور شده که جریمه عدم تحویل به ما ندهند
کل ایران می دونن که کار با نیسان جزو مشاغل سخته ما خون ودل می خوریم
لطفاً پیگیری برامون کنید
لطفاً عدم تحویل نیسان و نداشتن تعهد سایپا ورسیدن چک ها خواهشمندم این قضیه را به سمع قوه قضاییه و بازرسی ها و صمت برسانید
وازشون پاسخ بخواهید
سلام خواهش دارم ازتون صدای ماروبه گوش مدیرشرکت سایپابرسونیدهمه مابدهکاریم وضعیت خوبی نداربم پیگیرباشیدتانیسان پلاک کنندوتحویل مابدهند
بنده دو ماهه تحویل یک ماهه ثبت نام کردم ولی تحویل نمیدن میگن راهور پلاک نمیکنه گناه من چیه که با قرض این پول رو جور کردم و ثبت نام کردم که باهاش کار کنم لطفاً پیگیری کنید تو رو خدا موندیم
با سلام بنده یک عدد وانت نیسان دوگانه نقدی ثبت نام کردم در تاریخ 08/06 که تحویل۳۰ روزه بوده
خود نمایندگیا می‌گفتن اینا رو رو ۱۰ روز تحویل میدن و جریمه تاخیرم ۳۰ درصد تو قرارداد نوشتن الان ۱۰ روز تاخیرم می‌خوره و همان روز اول ماشین فاکتور شده هیچکسم جوابگو نیست قرآن مجید ما طلا گرمی ۷
فروختیم الان بدبختو بیچاره شدیم
با سلام
همیشه رسانه طرف دار مظلوم بوده .
رسانه محترم تقاضا داریم
که پیگیر این قضیه که همه دوستان منتظر ماشین نیسان هستیم
پول دادیم قول دادن به ما بدهند که ندادن وجریمه دیر کرد هم به ما تعلق نمی گیرد
لطفاً پیگیری کنید برامون
باسلام خدمت رسانه محترم
:چرا وزارت صمت پلاک نیسان ابی رانمی دهد
لطفاً پیگیری کنید برامون ممنون میشم
ما نیسان ثبت نام کرده ایم که یک ماه تحویل بدن الان نزدیک به چهار ماهه که هنوز تحویل نداده اند ماشین فاکتور شده ولی درقیمت مشاهده وضعیت خودرو می زنه شماره شاسی از وزارت صمت یافت نشد.
سلام و عرض ادب وانت نیسان اعتباری خریداری کردم الان چند وقت برای پلاک امروز و فردا می‌کنند به نظر شما ما چیکار کنیم
جناب مدیر آخرین امید ما شمایید الان ۴ ماهه که ثبت‌نام کردم و حدودا ۲۰ روز دیگه موعد چک اولمه بخدا برای خورد و خوراک دوتا بچه کوچیکم هم موندم آخه مدیر زامیاد چطور میتونی جواب من با زن و بچه هام بدی این دنیا خیلی بی ارزشه و خیلی هم کوتا...خدا ازت نگذره
سلام خدمت شما رسانه محترم مردمی
تو رو خدا صدای ما رو به مسولین برسونید
تحویل یک ماهه ثبت نام کردم الان دو ماهه خبری نیست
نظر شما
آخرین اخبار
نباید از اقدام ایران بدفهمی شود
عبور اکوادور از سد آلمان؛ صعود سه تیم از گروه E
۱۳ اسیر از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند
برتری مجارستان مقابل ایران در هندبال ساحلی قهرمانی جهان
حماس: اشغالگران، نسل‌کشی در غزه را با محاصره و کشتار ادامه می‌دهند
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی در جوار محل شهادت قائد شهید
سکوت یک دقیقه ای تیم اسپانیا برای قربانیان زلزله ونزوئلا
درگیری رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
رژیم صهیونیستی باز هم آتش بس در لبنان را نقض کرد
سازمان بین‌المللی دریانوردی تخلیه کشتی‌ها از تنگه هرمز را متوقف کرد
نخست وزیر ایتالیا مشارکت در جنگ علیه ایران را تکذیب کرد
اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان
درگذشت مادر شهید بسنه در دزفول
برنامه حرکت شناور‌های مسافربری و حمل خودرو کیش، جمعه پنجم تیر
شام غریبان حسین در خراسان شمالی
تقویم روز و اوقات شرعی ۵ تیر ۱۴۰۵
تقویم و اوقات شرعی جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ به افق قم
برگزاری سوگواری تخته چالانلار در روستای فیروزسالار گوگان
خون امام حسین مظلومان را به ایستادگی در برابر ظلم فراخوانده است
اعزام زائر اولی های مرندی به مشهد مقدس
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود
ورود سامانه بارشی به مازندران از شنبه شب
ظرفیت ۶۸هزار نفری کاردانی به کارشناسی ؛ جمعه آخرین روز مهلت ثبت نام
حضور رئیس جمهور در جمع عزاداران عاشورای حسینی در تبریز
برگزاری آیین شمع پایلاما در تبریز
لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران
اعمال روز عاشورا
ورود ۲ دستگاه اتوبوس‌مدرن شهری به ناوگان اتوبوسرانی مشهد
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
تازه ترین اثر حسن روح الامین منتشر شد
درگیری لفظی ترامپ با سناتور آمریکایی بر سر ایران
دولت برای رفع مشکلات معیشتی تلاش خواهد کرد
هرگونه تهدید علیه ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند
سپاه: عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیر‌های اعلامی ایران ممکن است
کار روی جزئیات توافق ایران و آمریکا آغاز شده است
اختلال در ۲ بانک تجارت و ملی ادامه دارد  (۱۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۳ نظر)
شهرستان باوی صاحب بزرگترین شهرک صنعتی شمال خوزستان می‌شود  (۱ نظر)
رده بندی فیفا، بازگشت ایران به رده ۲۲  (۱ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق خراسان رضوی تا پایان هفته  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
اعتراض کتبی وزارت صمت به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
ایمن سازی مسیر‌های اربعین در همدان  (۱ نظر)
قطع برق خودکار ۲۴۴ مشترک در استان به علت عبور از سقف مجاز مصرف  (۱ نظر)