• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۷۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
هرمزگان » اقتصادی
تا پایان امسال:

بهره برداری از ۲۴ طرح در حوزه آب شهری و روستایی هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: تا پایان امسال، ۲۴ طرح در حوزه آب شهری و روستایی هرمزگان با اعتبار هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فریدون همتی دیشب در گفتگوی خبری شبکه خلیج فارس افزود: بهره برداری از فاز‌های دیگر آب شیرین کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس، آبرسانی به ۵۵ روستا در بشاگرد و تصفیه خانه بزرگ آب در میناب بخشی از این طرح هاست.

استاندار هرمزگان به دیگر طرح‌های در دست ساخت در هرمزگان اشاره کرد و افزود: در حوزه صنعت، کارخانه فولاد مادکوش و طرح ساخت مخازن مس کرمان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ساخته می‌شوند.
به گفته همتی، ساخت کارخانه اسید فسفوریک و کاخانه‌های کود در پایین دست آن با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از دیگر طرح‌های حوزه صنعت استان است.
وی افزود: با ساخت این کارخانه، کشور از واردات انواع کود بی نیاز می‌شود.
 
بیشتر بخوانید: تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت دستگاه‌های اجرایی
استاندار هرمزگان گفت: در حوزه کشاورزی و شیلات نیز ۸ هزار هکتار در بخش میگو و شیلات به این امر اختصاص یافته است که این طرح‌ها نیز از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری استان است.
همتی افزود: در شهر بندرعباس نیز بیش از هزار میلیارد تومان طرح آماده بهره برداری است.

وی به دو دغدغه اصلی مردم بندرعباس یعنی طرح فاضلاب شهری و امکانات درمانی و بیمارستانی نیز اشاره کرد و گفت: در تلاشیم، بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس را با بسیج همه امکانات تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.
استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان شریعتی نیز ۱۵ مرداد وارد مدار خدمت رسانی می‌شود.

به گفته همتی، بیمارستان ارتش و بیمارستان خلیج فارس نیز دو طرح دیگر درمانی بندرعباس است که اولی تا مهر و آبان امسال و دومی تا نیمه اول سال بعد بهره برداری می‌شود.
وی در خصوص تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس نیز گفت: ساخت این تصفیه خانه به بخش خصوصی واگذار شده و امیدواریم تا پایان خرداد سال بعد به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان افزود: با راه اندازی این تصفیه خانه، آب تصفیه شده در اختیار صنایع غرب قرار می‌گیرد.
همتی به طرح‌های حوزه راه نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل یک باند از جاده میناب به جاسک، تکمیل هزار مترمربع از فاز سوم بندر شهید رجایی بندرعباس و ساخت ۱۴۲ کیلومتر از کریدور پارسیان تا بندرعباس ازمهم‌ترین این طرح هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
فراخوان حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
کشف خودروی سرقت شده از تهران در عملیات پلیس راین
دستگیری شرور سابقه‌دار در کرمان
پیام وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال ایران
آقای ایران در سفرهای استانی
فراخوان ثبت‌نام دوره آموزشی «اقلیم شعر» به میزبانی زنجان
اهدای دستگاه RO به بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر
مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند
پیام مردم در تجمعات شبانه به اعضای تیم ملی فوتبال
بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری
صرفه جویی رمز حفظ پایداری شبکه برق در تابستان
۳۰ درصد برق کشور در بورس انرژی معامله شد
آخرین فرصت برای سنجش نوآموزان جامانده اعلام شد
۶۸ هزار ناپدید بر اثر زلزله ونزوئلا
مردم ایلام در صد و هجدهمین شب حضور، باز هم صدِ وحدتشان را گذاشتند
ابلاغ شیوه نامه تشریفات قانونی تردد درون استانی خودروهای مناطق آزاد کیش و قشم به زودی
 برنامه‌ خانه ملت و با نمایندگان روی آنتن صداوسیمای لرستان
هم افزایی مسئولان برای ایجاد یک رویه مد و پوشاک
خبر خوش برای مشمولان متولد ۱۳۸۷؛ امکان سفر اربعین بدون مجوز وظیفه عمومی
پیش بینی حضور ۴ هزار تبعه افغانستانی در مراسم وداع با رهبر شهید در مشهد
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)
ادعای ترامپ: ایران بازار جدید است!  (۱ نظر)
بهسازی شبکه توزیع برق اسلامشهر؛ جزئیات قطع موقت برق  (۱ نظر)
خط مستقیم بین ایران و آمریکا در تنگه هرمز دروغ محض است  (۱ نظر)