بیانیه وزارت امور خارجه ایران درباره نقض مستمر آتشبس
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تعرض نظامی ارتش تروریستی آمریکا به تاسیسات راداری، نظارت ساحلی در منطقه سیریک و جزیره قشم، را بهشدت محکوم کرد.
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۷:۰۶