خودرو زانتیا با ۷۰ میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا با ۷۰ میلیون ریال خلافی و رانندگی جوان ۱۶ ساله در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.
۰۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۰۲