اقشار مختلف مردم شهرستان شهریار برای گرامیداشت یاد شهدای پانزده خرداد و تجدید میثاق با راه امام خمینی و رهبر شهی انقلاب در نود و هفتمین اجتماع شبانه گرد هم آمدند.
مدیر اداره کنترل حیوانات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اجرای مستمر طرح کنترل سگهای بدون صاحب در تهران گفت: تمامی گزارشهای مردمی ثبتشده در سامانه ۱۳۷ توسط گروههای عملیاتی پیگیری شده و حیوانات جمعآوریشده به مرکز نگهداری آرادکوه منتقل میشوند.
شهردار گلستان گفت: انتخاب شهر گلستان به عنوان شهر دوستدار کودک کشور، نتیجه برنامهریزی هدفمند و اجرای طرح های گسترده عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری، تفریحی و ورزشی در دوره ششم مدیریت شهری است.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به چالش ناترازی برق در کشور تأکید کرد: حل این مسئله تنها با توسعه نیروگاهها ممکن نیست و مدیریت صحیح مصرف، اصلاح الگوی استفاده از انرژی و مشارکت همه بخشهای جامعه، مهمترین راهکار عبور از این بحران است.
کاروان بزرگ غدیر از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خامنهای شهرستان قدس حرکت کرد و با پیوستن به خیل عظیم شرکتکنندگان، جلوهای باشکوه از وحدت، ولایتمداری و ارادت مردم به ساحت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را به نمایش گذاشت.
مردمان ولایتمدار شهرستانهای استان تهران، در نود و ششمین شب از سلسله اجتماعات مردمی، با حضور گسترده در میادین و معابر، پیمان وفاداری خود را با مقام ولایت تجدید کرده و اراده خللناپذیر خود را در تداوم مسیر رهبر شهید به نمایش گذاشتند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمع مردم ولایتمدار ورامین، استمرار وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری را کلید شکست توطئههای دشمنان و عامل اصلی دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و قیام ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در شکلگیری هویت مقاومت ملت ایران توصیف کرد.
حماسه کفنپوشان دیار ۱۵ خرداد، امسال ۶۳ ساله شد؛ مردمان غیور ورامین، پیشوا و قرچک با حضور در راهپیماییهای باشکوه، ثابت کردند که گذر زمان نه تنها غبار فراموشی بر شعله قیام ۱۳۴۲ ننشانده، بلکه اراده آنان را در مسیر ظالمستیزی و استکبارستیزی استوارتر کرده است.
موج خروشان مردمان ولایتمدار اسلامشهر در نود و ششمین شب قرار، با حضور گسترده در میادین و معابر شهر، یک بار دیگر اراده پولادین خود را در مسیر تداوم رهنمودهای رهبر شهید انقلاب به نمایش گذاشتند.
مردم ولایتمدار شهرستان قرچک در نود و ششمین شب از اجتماعات مردمی، با حضور گسترده در میادین و خیابانهای شهر، در کالبد یک میثاق ملی، وفاداری خود را به رهبر شهید انقلاب تجدید کرده و ایستادگی در مسیر ولایت را تنها راه پیروزی دانستند.
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مردم ولایتمدار شهرستان پیشوا در فضایی سرشار از شادی و معنویت، این عید الهی را با برگزاری مراسمات باشکوه و حضور گسترده در میادین و مساجد جشن گرفتند.
میدان نماز شهرستان پیشوا امشب میزبان جمع کثیری از مردم ولایتمدار بود که در نود و ششمین شب از اجتماعات مردمی، با تجدید پیمان با رهبر شهید انقلاب، اراده خود را برای تداوم مسیر مقاومت به نمایش گذاشتند.
بنیاد علوی به مناسبت عید سعید غدیر خم و در راستای تقویت نقش نهادهای مردمی، از طریق اجرای «پویش غدیر علوی»، از ۶۳ گروه جهادی، مساجد و هیئتهای مذهبی در شهرستان اسلامشهر حمایت کرد.
مردم ولایتمدار شهرستان قدس در نود و ششمین شب از اجتماعات مردمی، با حضور گسترده در خیابانها و میادین شهر، پیمان وفاداری خود را با رهبر شهید انقلاب تجدید کرده و بر لزوم حفظ مقاومت و انسجام ملی تأکید کردند.