پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش، گفت: امنیت پایدار در جامعه بدون عدالت کارآمد و دستگاه قضایی مقتدر و مردمی تحقق نخواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ نبیاله قاسمی با صدور پیامی، هفته قوه قضائیه را به مسئولان دستگاه قضایی، تبریک گفت و با اشاره به تقارن این مناسبت با ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عدالتطلبی، قانونمداری و صیانت از حقوق مردم را از آموزههای ماندگار قیام عاشورای حسینی برشمرد.
او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و شهدای والامقام دستگاه قضایی، بر نقش بیبدیل قوه قضائیه در پاسداری از عدالت، احقاق حقوق عامه و استقرار نظم حقوقی در جامعه تأکید کرد.
سرهنگ قاسمی، افزود: محرم، ماه بصیرت، آزادگی، ظلمستیزی و پاسداری از حقیقت است و قیام جاودانه امام حسین (ع) در کربلا، والاترین جلوه عدالتخواهی و ایستادگی در برابر ستم به شمار میرود، بیتردید قوه قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر همین ارزشهای الهامبخش، رسالتی خطیر در برقراری عدالت، حمایت از مظلوم و مقابله با فساد و بیعدالتی بر عهده دارد.
او افزود: همافزایی، تعامل و هماهنگی مجموعههای انتظامی و قضایی، از ارکان اساسی تأمین امنیت، آرامش و اعتماد عمومی است و بیشک این تعامل سازنده، نقش مهمی در ارتقای احساس امنیت و صیانت از حقوق شهروندان دارد.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، افزود: پلیس و دستگاه قضایی، دو بازوی مهم حاکمیت در مسیر برقراری نظم، اجرای قانون و حمایت از حقوق مردم هستند و هر قدر همکاری مبتنی بر قانون، دقت، سرعت و عدالت باشد، رضایتمندی عمومی و کارآمدی نظام نیز افزایش خواهد یافت.
سرهنگ قاسمی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر و شهدای عرصه عدالت، تصریح کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاشهای خالصانه قضات، کارکنان و همه خادمان صدیق دستگاه عدالت است؛ بزرگانی که با روحیهای جهادی و در چارچوب قانون، در مسیر تحقق عدالت علوی و دفاع از حقوق مردم گام برمیدارند.
او افزود: انشالله با استمرار تعامل، همدلی و همافزایی نیروهای انتظامی و قضایی، بیش از پیش شاهد تحکیم نظم، ارتقای امنیت و گسترش عدالت در جامعه باشیم.