پخش زنده
امروز: -
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: دود غلیظ برخواسته از یک فروند شناور لندینگ کرافت در آبهای قشم ناشی از نقص فنی موتور این شناور بوده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، علی اشتری مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: بعد از ظهر امروز دود غلیظ یک فروند شناور مورد توجه ساحل نشینان قرار گرفته بود که پس از ارتباط با این شناور مشخص شد این دود ناشی از نقص فنی در موتور این شناور بوده و هیچ گونه حادثه حمله یا انفجاری در این شناور رخ نداده است.
بیشتر بخوانید؛ واردات دومین محموله خودروهای ترانزیتی بندر سیریک
وی گفت: برای احتیاط شناور ناجی نیز برای بررسی وضعیت این شناور اعزام شد که مشکلی وجود نداشت و اکنون این شناور که حامل خودرو از مبدا یکی از بنادر کشورهای همسایه است در مسیر بندر باهنر بوده و هیچ مشکلی برای ادامه مسیر ندارد.