پخش زنده
امروز: -
پست برق ۱۳۲ کیلوولت محدوده سه راهی روستای فاریاب بستک استان هرمزگان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت، هفته دولت امسال به بهره برداری میرسد.
احمد جباری افزود: با بهره برداری از این پست برق مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و قسمتی از شهر بستک از مزایای آن بهرهمند میشوند.
بیشتر بخوانید: تعریض و بهسازی جاده جنوبی بلوار جناح - کهتویه در بستک
وی گفت: بهره برداری از این پست، موجب کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه، افت ولتاژها و خاموشیهای شهر کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو میشود.