کشف بیش از ۲۲ کیلو تریاک در عملیات پلیس بوشهر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف بیشاز ۲۲ کیلوگرم تریاک در دو عملیات جداگانه در گناوه و دیلم خبر داد.
بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ مهدی جعفری در تشریح این خبر اظهار کرد: در عملیات اول، مأموران با اقدامات فنی متوجه شدند یک دستگاه پراید از مرزهای غربی قصد انتقال تریاک به گناوه را دارد که پس از هماهنگی قضایی، خودرو توقیف و ۵ کیلو تریاکِ جاسازیشده کشف شد.
وی ادامه داد: در این عملیات ۳ متهم دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در عملیات دوم، کارکنان فرماندهی انتظامی دیلم و پلیس مبارزه با موادمخدر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی، یک دستگاه پژو پارس را متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد که سرنشینان آن شامل دو خانم و یک مرد در پوشش خانواده، قصد انتقال مواد از ایرانشهر به خوزستان را داشتند.
سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه هر ۶ متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، تأکید کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت تمام ادامه دارد.