پخش زنده
امروز: -
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در حال حاضر اصلیترین عاملی که انسجام ملی ما را هدف گرفته اختلاف در موضوع توافق است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، آیت الله عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل در مصلی این شهر افزود: امید بزرگ برای دشمن به هم خوردن انسجام ملی و اختلاف و تشتت در صفوف ملت و مشکلات اقتصادی است دشمن در جنگ رمضان از گزینه نظامی کاملاً مأیوس شده و حالا انسجام ملی را هدف قرار داده است.
وی گفت: در موضوع توافق باید تابع تشخیص رهبر معظم باشیم؛ دولت اظهار کرده که با توافق می تواند مشکلات کشور را حل کند؛ اگر توانست آن را تحسین میکنیم و اگر دشمن خلف وعده کرد دولت هم باید از خود رفع التزام بکند.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: وظیفه ما رصد التزام دشمن و رصد عکسالعمل دولت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر موفقیت های ایران در جنگ تحمیلی سوم بیان کرد: ما با این جنگ اوضاع داخلی آمریکا و اسرائیل را کاملاً به هم ریختهایم و این فاجعه رفته رفته خود را نشان میدهد.
آیت الله عاملی در بخش دیگری از خطبه ها ادامه داد: سلطنت طلبها در این محرم، اهانتهای فراوان به امام حسین(ع) و عزاداری او کردند و این نشان می دهد که آنها ذرهای از آداب حکمرانی اطلاع ندارند.