پخش زنده
امروز: -
برای اولین بار به همت اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان، با تجهیز شناورهای صیادی، تعداد ۲۵ شناور به آبهای دور و فراساحل اعزام شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هدف از این اعزام، بهره وری بیشتر و بهتر از ذخایر دریا، ایجاد اشتغال و ارز آوری است.