پخش زنده
امروز: -
در شب اول ماه محرم، بیرق عزای حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان شوشتر برافراشته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) طبق یک سنت دیرینه، پرچم عزای حضرت ثارالله (ع) در شهرستان برافراشته شد.
عزاداران حسینی با عزاداری و سوگواری پرچم متبرک حسینی را از مسجد ابریشم کاران شوشتر تا حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) حمل و در حرم مطهر امامزاده عبدالله برافراشتند.