پخش زنده
امروز: -
جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی و رفع موانع اجرایی طرح نشانی ملی در روستاهای تابعه شهرستان قرچک با حضور قاسم جمشیدی بخشدار مرکزی، عباسی معاون مدیرکل پست جنوب استان تهران، طیبی مسئول کدگذاری پست جنوب استان تهران، اردستانی رئیس اداره پست قرچک، رکاب پیمانکار پروژه GNAF و جمعی از دهیاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی GNAF یا پایگاه نشانی ملی در روستاهای شهرستان قرچک مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای تسریع در اجرای عملیات و رفع موانع موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارائه شده، پیشرفت فیزیکی طرح ژئوکد در مجموع روستاهای شهرستان قرچک تاکنون به ۷۰ درصد رسیده است. همچنین پیشرفت پروژه در روستاهای قشلاق اول، قشلاق دوم، داودآباد و ولیآباد به ۸۵ درصد رسیده و عملیات اجرایی در مراحل پایانی قرار دارد.
نمایندگان پست جنوب استان تهران در این جلسه اعلام کردند در صورت تداوم شرایط موجود و رفع موانع اجرایی، طرح پایگاه نشانی ملی در روستاهای قشلاق اول و قشلاق دوم تا پایان تیرماه و در روستاهای داودآباد و ولیآباد تا نیمه مردادماه به اتمام خواهد رسید.
همچنین در روستاهای صالحآباد و محمدآباد عملیات اجرایی پروژه در سنوات گذشته به طور کامل انجام شده و این مناطق با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهرهبرداری رسیدهاند.
در ادامه جلسه اعلام شد برای روستاهای قشلاق جیتو و امینآباد نیز پیمانکار انتخاب، قرارداد منعقد و عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.
در بخش دیگری از این نشست، مهمترین عوامل تأخیر و موانع اجرای پروژه شامل تعیین تکلیف لکههای صنعتی خارج از بافت روستاها و همچنین محدودیتها و شرایط ناشی از وضعیت ویژه کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت همکاری دستگاههای ذیربط برای رفع این موانع تأکید شد.
حاضران در جلسه بر تسریع روند اجرای طرح ملی GNAF به عنوان زیرساخت اصلی توسعه خدمات پستی، هویتبخشی مکانی و ارتقای کیفیت خدماترسانی به روستاییان تأکید کردند.