پخش زنده
امروز: -
عملیات احداث مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه «حاج عبدالوهاب صبغی» با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در زارچ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسمامرکز یزد، عملیات احداث مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه خیرساز «حاج عبدالوهاب صبغی» با حضور استاندار یزد، مسئولان آموزش و پرورش استان یزد، مدیران ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مسئولان شهرستان زارچ و خیر نیکاندیش حاج عبدالوهاب صبغی برگزار شد.
این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت حدود چهار هزار مترمربع و با زیربنای دو هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث میشود. این مجموعه شامل ۱۲ کلاس درس است و فضاهای جانبی از جمله قرائتخانه و زمین چمن مصنوعی نیز برای آن پیشبینی شده است.
برای اجرای این طرح، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیر نیکاندیش حاج عبدالوهاب صبغی اختصاص یافته و پیشبینی میشود عملیات ساخت آن طی یک سال آینده به پایان برسد و آماده بهرهبرداری و پذیرش دانشآموزان شود.
استاندار یزد در این مراسم با تأکید بر ضرورت توسعه فضاهای آموزشی، اجرای این طرح، را گامی مؤثر در تحقق «نهضت عدالت آموزشی» دانست و مشارکت خیران را از مهمترین عوامل تسریع در توسعه و ارتقای زیرساختهای آموزشی استان یزد عنوان کرد.