پخش زنده
امروز: -
فرماندار در بازرسی میزان مصرف انرژی در فروشگاههای بزرگ استان گفت: اصناف، نقش مهمی در صرفه جویی انرژی و عبور از روزهای اوج مصرف برق دارند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،امیر عباس بقایی در حاشیه بازرسی میزان مصرف انرژی فروشگاههای بزرگ قم افزود: کاهش و مدیریت مصرف برق در واحدهای صنفی، بهویژه در روزهای گرم سال، نقش مؤثری در پایداری شبکه انرژی دارد و همراهی اصناف قم در این زمینه میتواند به عبور موفق از دوره اوج مصرف و تأمین برق پایدار برای مشترکان کمک کند.
وی اضافه کرد: اصنافی که در قم شرایط کشور را درک کرده و در مدیریت مصرف انرژی همراهی میکنند، شایسته قدردانی هستند.
دبیر و جانشین استاندار قم در قرارگاه بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی استان هم با اشاره به تاکید ویژه استاندار در راستای بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی گفت: تیمهای نظارت و بازرسی در مسیر کاهش مصرف انرژی با محوریت آموزش و فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف در شبهای آینده نیز در مناطق و واحدهای تجاری که جزو پر مصرفهای استان هستند، انجام خواهد شد.
سید هادی روشن افزود: ۱۱ کارگروه به صورت تخصصی و ویژه روی موضوع بهینه سازی مصرف برق در استان قم فعالیت میکنند و طرحهای تشویقی و تنبیهی در انتظار خوش مصرفها و آنانی است که مدیریت مصرف را رعایت نمیکنند.