پخش زنده
امروز: -
کشتی گیران شهرستان آباده با کسب دو نشان طلای استانی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ایمان کربلایی رحیمی و یدالله رئیسی دو کشتیگیر آبادهای، در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان استان فارس در وزن های خود دو نشان طلا را به دست آوردند.
این رقابت ها در شیراز برگزار شد.
این دو ورزشکار ضمن کسب عنوان برتر استان، جواز حضور در مسابقات کشوری و رقابتهای انتخابی تیم ملی را به دست آوردند.