پایان اردوی تیمهای پاراتنیس روی میز در تهران
اردوی تیمهای پاراتنیس روی میز بانوان و آقایان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، برگزار شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تمرینی تیم های پاراتنیس روی میز بانوان و آقایان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، در کمپ تیمهای ملی فدراسیون جانبازان و توان یابان برگزار شد و بازیکنان در کلاسهای مختلف زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.
در این اردو ورزشکاران به تمرینات تاکتیکی، رفع اشکالات تکنیکی، تمرینات دونفره و میکس دوبل پرداختند.
حدیث اصلانی، حنانه نجاتی، مبینا قابل زاده، زهرا نمازی، نرجس سلطان محمدی و فاطمه محمدی زیر نظر حوری سادات سیدآقامیری و سیده راضیه دستغیب در این اردو به تمرین پرداختند.
اشرف بلوچی نایب رئیس انجمن پاراتنیس روی میز سرپرستی تیم بانوان را برعهده داشت ضمن اینکه فرزانه حبیبی سرپرست تدارکات اردو بود.
در بخش آقایان حسن جانفشان، ناصر دهقان پور، مهراد محمدپور، مهدی رضاپور، علیرضا طباطبایی، یوسف بچاری، عرفان غلامی، مهدی هاتفی و علی راستی زیر نظر محمود ساکیانی و کیوان رمضانی به تمرین پرداختند ضمن اینکه حسین بصیری سرپرستی اردو را بر عهده داشت.