درخشش کاراته ایران در برزیل با کسب ۱۱ نشان رنگارنگ
در چهارمین روز از مسابقات جهانی ورزشهای مبارزهای دانشجویی، کاراته کشورمان توانست ۵ نشان کسب کند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از مسابقات جهانی ورزشهای مبارزهای دانشجویی در برزیل، نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.
نتایج فینال کومیتههای انفرادی به شرح زیر است:
وهاب شاهمیر نماینده وزن ۸۴-کیلوگرم در فینال به مصاف نماینده ترکیه رفت و به مدال نقره رسید.
امیرعباس بیگ محمدلو نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف حریف اسپانیایی خود رفت و توانست با نتیجه ۹ بر ۰ حریف را شکست دهد و قهرمان شود.
ستاره زارعی نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم برابر نماینده اسلواکی شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.
فاطمه یوسفی دهنوی نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم در فینال به مصاف نماینده اسپانیا رفت و ۳ بر ۳ برابر او شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
آتنا محبوب بشاری نماینده ۶۸+ کیلوگرم مقابل نماینده کشور میزبان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.
گفتنی است پیش از این ۴ برنز توسط حسین وفا، بیتا ذوقیان، فرنوش نورصبحی در کومیته و محمدمهدی شجاعی در کاتا، و ۲ برنز توسط کومیته تیمی دختران و پسران ایران کسب شده بود. در مجموع کاراته کشورمان در این دوره از رقابتها موفق به کسب ۱۱ مدال شامل یک طلا، چهار نقره و شش برنز شد.