پخش زنده
امروز: -
جانشین فرمانده استان خوزستان از کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با پدیده قاچاق سوخت، ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در یک مرغداری شدند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این مرغداری، ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند که در قالب ۲ محموله جابهجا شده بود.
سرهنگ زلقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: گازوئیلهای قاچاق کشفشده، پس از هماهنگی قضائی، جهت امور قانونی به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی مسجدسلیمان تحویل داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک به قاچاق سوخت و سایر کالاها را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۳۰۱۱۰ اطلاعرسانی کنند.