پخش زنده
امروز: -
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور رأی بدوی پرونده آتشسوزی پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز خبر داد و گفت: مقصرین این حادثه ملزم به پرداخت خسارات وارده به زیاندیدگان شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی اظهار داشت: با طی تشریفات قانونی و رسیدگیهای دقیق قضایی، رأی بدوی پرونده آتشسوزی پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز صادر شد.
وی با تأکید بر اهتمام دستگاه قضایی استان برای احقاق حقوق عامه و تسریع در روند رسیدگی به پروندههای مطروحه، افزود: دادگاه در رأی صادره، مقصرین این حادثه را به پرداخت خسارات وارده به زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن ملزم کرده است.
دهقانی تصریح کرد: رأی صادر شده مطابق قانون، پس از طی مرحله تجدیدنظرخواهی و قطعیت، قابلیت اجرایی خواهد داشت و دستگاه قضایی تا مرحله اجرای کامل حکم و استیفای حقوق آسیبدیدگان، پرونده را پیگیری خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان در پایان از دادستان مرکز استان و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب اهواز به جهت مدیریت صحیح و تلاش در راستای تسریع در روند رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قضایی لازم در این پرونده قدردانی کرد.
اسفند ماه پارسال بر اثر آتش سوزی در توقفگاه طبقاتی طالقانی اهواز ضمن خسارت به این پارکینگ، تعدادی از خودروها نیز دچار آسیب شدند.