پخش زنده
امروز: -
جمعی از بازنشستگان گلستانی در دیدار با استاندار مطالبات خود را بیان کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان،استاندار گلستان گفت: به دستگاهها دستور داده شده است که مطالبات بازنشستگان خود را پیگیری کنند.
مازندرانی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گلستان هم گفت: در استان ۴۰ هزار بازنشسته کشوری داریم که در ۳۴ کانون بازنشستگی به آنها خدمات ارائه میشود.