آغاز به کار دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان قرچک
دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه مطالبه مردمی بود که پس از ۱۴ سال از ارتقای قرچک به شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با حضور علی محمد اسلامی فرماندار، حجتالاسلام اسماعیلی امام جمعه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و سایر مسئولان افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با اشاره به اهمیت استقرار ادارات در شهرستان گفت: با وجود گذشت ۱۴ سال از ارتقای قرچک به شهرستان، برخی ادارات و دستگاههای اجرایی هنوز در شهرستان مستقر نشدهاند که این موضوع موجب مراجعات شهروندان به شهرستانهای همجوار و ایجاد مشکلات برای مردم شده است.
نماینده عالی دولت وفاق ملی در شهرستان قرچک، افزود: راهاندازی دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه یکی از مطالبات بهحق مردم قرچک بود که با پیگیریهای مجموعه فرمانداری به نتیجه رسید و از این پس تمام خدمات و امور مرتبط با حوزه اوقاف در داخل شهرستان ارائه خواهد شد.
اسلامی ضمن قدردانی از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران برای همراهی در تحقق این مطالبه مردمی، خاطرنشان کرد: استقرار ادارات و نمایندگیهای مورد نیاز در شهرستان از اولویتهای مدیریت شهرستان است و فرمانداری با جدیت پیگیر ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه خدمات و تسهیل دسترسی مردم به خدمات خواهد بود.
با آغاز فعالیت دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه در قرچک، مردم میتوانند امور مرتبط با موقوفات، بقاع متبرکه، امور خیریه و سایر خدمات این حوزه را در محل این دفتر پیگیری کنند.