پخش زنده
امروز: -
بیست و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو بزرگسالان باشگاههای کشور با قهرمانی مشترک تیمهای زاگرس جنوبی فارس و شهرداری ورامین در خانه تکواندو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در پایان این رقابتها، تیمهای زاگرس جنوبی فارس و شهرداری ورامین به دلیل اختلاف ناچیز امتیازی، به طور مشترک عنوان قهرمانی را کسب کردند. تیمهای پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد نیز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
مهدی حاجیموسایی، ملیپوش تیم نفت مناطق مرکزی، به عنوان بهترین تکواندوکار انتخاب شد. همچنین پیام خانلرخانی از شهرداری ورامین و بهبود خداداد از زاگرس جنوبی به عنوان برترین سرمربیان، بهروز بختیاری از پالایش نفت آبادان به عنوان برترین سرپرست، و سعید کروندی از اصفهان و محمدجواد واحدیپور از گیلان به عنوان داوران نمونه معرفی شدند. کاپ اخلاق نیز به تیم پاس اهدا شد.
مهدی رزمیان، امیرمحمد اشرافی، سیدعلی حسینی و علی رزمیان به عنوان چهار نماینده استان فارس در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان حضور داشتند و مسعود کاظمپور نیز هدایت این تیم را به عنوان مربی بر عهده داشت.