پخش زنده
امروز: -
ایستگاه دوچرخه بوستان ولایت با هدف توسعه حملونقل پاک، ترویج سبک زندگی سالم و افزایش نشاط اجتماعی، به ۲۱۰ دستگاه دوچرخه تجهیز و آماده بهرهبرداری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر بوستان بزرگ ولایت گفت: در راستای گسترش زیرساختهای ورزش همگانی و فراهمسازی امکانات تفریحی برای شهروندان، ایستگاه دوچرخه بوستان ولایت تجهیز و برای ارائه خدمات به مراجعهکنندگان آماده شده است.
امیر طالبی افزود: در این ایستگاه ۲۰۰ دستگاه دوچرخه حرفهای تکنفره و ۱۰ دستگاه دوچرخه خانواده و مادر و کودک جانمایی شده تا امکان استفاده گروههای مختلف شهروندی از این ظرفیت فراهم شود.
طالبی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ دوچرخهسواری اظهار کرد: بهرهبرداری از این ایستگاه نقش مؤثری در ترویج استفاده از حملونقل پاک، کاهش آلودگی هوا، ارتقای سلامت عمومی و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت.
مدیر بوستان بزرگ ولایت در پایان خاطرنشان کرد: بوستان ولایت به عنوان یکی از مهمترین تفرجگاههای جنوب پایتخت، ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیتهای ورزشی و تفریحی دارد و تجهیز ایستگاه دوچرخه در راستای ارتقای خدماترسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده است.