پخش زنده
امروز: -
شرکت آب و فاضلاب جنوبشرقی استان تهران در اطلاعیهای از اجرای برنامه زمانبندی افت فشار آب در شهرستان ورامین خبر داد و اعلام کرد این تصمیم با توجه به محدودیت منابع تولید و با هدف مدیریت مصرف و توزیع عادلانه آب شرب اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به اطلاع شهروندان گرامی شهرستان ورامین میرساند، با توجه به محدودیت منابع تولید آب و ضرورت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه آب شرب در سطح مناطق تحت پوشش، امور آبفای ورامین ناگزیر است برنامه زمانبندی افت فشار آب را در برخی ساعات و محدودهها اجرا کند.
۱. محدوده امرآباد: از جنوب میدان دانشجو و شمال مسجد جامع (حدفاصل چهارراه دولتآباد تا کمربندی خلیجفارس)؛ از ساعت ۱۰ تا ۱۴.
۲. محدوده دهشریفا و باغصالح: جنوب میدان بسیج، بلوار امام رضا، دهشریفا، دهوین و بخشی از باغصالح؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۹.
۳. زون مسجد جامع: جنوب میدان امام، شمال بلوار امام خمینی و شهرک فرزانگان (حدفاصل شهرک مخابرات و بلوار شهید همت)؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۹.
۴. محدوده چوببری: از جنوب میدان رازی تا شمال میدان پلیس، تختی، چهارراه اسفندآباد و میدان امام حسین (ع)؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۹.
۵. محدوده کاظمآباد: از جنوب کمربندی شمالی ورامین تا شهرک اصلاحبذر، ولیعصر و حدفاصل میدان الغدیر تا میدان ولیعصر؛ از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح.
شرکت آبفا در پایان این اطلاعیه از شهروندان درخواست کرده است با صرفهجویی و مدیریت مصرف، این مجموعه را در عبور از شرایط موجود یاری کنند