برگشت بيش از ۲۳۰ ميلیون تومان وجه برداشت شده از حساب دو شهروند
فرمانده انتظامي بافت گفت: بيش از ۲۳۰ ميلیون تومان وجه برداشت شده از حساب دو شهروند در بافت برگشت داده شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان فرمانده انتظامي "بافت" گفت: پس از ارجاع دو پرونده قضائي با موضوع برداشت غيرقانوني از حساب و نیز کلاهبرداري اينترنتي از طريق آگهي سايت ديوار، ماموران پليس فتا، ضمن شناسایی هويت عاملان کلاهبرداري، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان برگشت و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.