پخش زنده
امروز: -
صاحبان واحدهای خسارت دیده در جنگ تحمیلی سوم در خوزستان تا هفته آینده ودیعه مسکن دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: تاکنون به ۱۰۶ واحد مسکونی خسارت دیده در جنگ تحمیلی سوم ودیعه مسکن پرداخت شده است.
یاور عسکری با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی سوم ۱۲۶ واحد مسکونی در استان دچار خسارت شدهاند، ادامه داد: تاکنون به ۱۰۶ واحد مسکونی ودیعه مسکن پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات قرضالحسنه با کارمزد چهار درصد و در بازه مبلغی ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان (سه تا هفت میلیارد ریال) به متقاضیانی که پس از تأیید بنیاد مسکن، مشمول دریافت وام حمایتی شده و در کمترین زمان ممکن پرداخت میشود.
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان خاطر نشان کرد: سایر واحدهای خسارت دیده در استان نیز تا هفته آینده ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد.