پخش زنده
امروز: -
فدراسیون فوتبال کشورمان باردیگر با ارسال درخواستی از فیفا خواست بازیهای تیم ملی ایران در جام جهانی را از آمریکا به مکزیک منتقل کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فدراسیون فوتبال کشورمان بار دیگر با ارسال نامهای رسمی به فیفا خواست با توجه به اقدامات و کارشکنیهای خصمانه و کینه توزانه دولت آمریکا، بازیهای تیم ملی کشورمان در جام جهانی از آمریکا به مکزیک منتقل شود.
پیش از این و در بازه زمانی مذاکرات ایران با فیفا در اسفندماه در خصوص همین موضوع، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده بود که قصد ندارد امکان انتقال بازیهای ایران در جام جهانی به مکزیک را بررسی کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است به ترتیب ۲۶ و ۳۱ خرداد با نیوزیلند و بلژیک در لس آنجلس و ۶ تیر با مصر در سیاتل رقابت کند.