پخش زنده
امروز: -
کمیتههای مقاومت فلسطین در بیانیهای از حمله موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی استقبال و اعلام کردند: تهران با این حمله معادلات جدیدی در منطقه ایجاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، در این بیانیه آمده است که حمله ایران به مواضع اسرائیل، واکنشی به تجاوز به حومه بیروت بوده و نشان میدهد جمهوری اسلامی ایران در حال تثبیت معادلات جدیدی در منطقه است.
کمیتههای مقاومت فلسطین همچنین اعلام کردند که این پاسخ موشکی نشاندهنده پایان دوره عربده کشی، قلدری و برتری جویی اسرائیل بوده و بار دیگر بر مفهوم «وحدت میدانها» در محورهای درگیری منطقهای تأکید کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است که حملات موشکی ایران، محاسبات و اهداف رژیم اسرائیل را با چالش روبه رو کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) نیز اعلام کرد: پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم لبنان، تجلی همبستگی واقعی میان همه گروه های امت اسلامی است.
فرمانده قرارگاه حضرت خاتمالانبیاء (ص) اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتشبس شرارتهای خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاحهای ممنوعه از جمله بمبهای فسفری مرتکب جنایات جنگی میگردد.
با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.
قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمینهای اشغالی مورد هجوم قرار میدهیم.
ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبندهتر و پشیمان کننده روبهرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.